torsdag 28 april 2011

Jamie gillar Grease!


Hela familjen började titta på musikal filmen Grease 1 som visades på tv. Jamie låg och myste i min famn. Så fort musiken startade så reste han nacken och jag fick en stor intresserad blick mot mig. Det var underbart! Han lyssnade efter musiken och jag gick upp från soffan mot tv.n.

Jamie verkade vrål gilla Grease musikalen och vi dansade loss. Han släppte inte min blick för en sekund. MYSIGT MED EN MUSIK STUND! Det kommer de att bli mycket av framöver........ME LIKE!

2 kommentarer:

  1. Åhhh, så ljuvligt! Det där måste ju bara vara den i särklass bästa danspartner du någonsin haft - eller kommer att få - i hela ditt liv!
    Stort grattis till ert lilla underverk och lycka till med allt!

    Mona-Britt Harnesk, Örnsköldsvik

    SvaraRadera
  2. Det är härligt när man ser att barn gillar musik. Men visst Jamie har ju hört musik hela tiden i din mage så inte undligt att han reagerar lite extra på musik då. Du ska se när Jamie börjar på förskolan så kommer han lära sig snabbt sångerna de sjunger där. Min Anna hörde också musik hela tiden när hon låg i magen och nu älskar hon och sjunga. kram Patricia

    SvaraRadera