måndag 18 juli 2011

Föreläsning för Kids´n Teens!

I tre veckor i rad har Jamie och jag åkt till Music Factory i Skara och träffat ungdomar som är på musik kollo i huset.
Anna och Jamie trivs ihop!
Vi har lite övningar.......
Här presenterar jag mig.....



Första gruppen....
Kids´n Teens är ett läger och en utbildning för unga artister!
Det var en upplevelse att få träffa dessa människor som visade stort intresse för sång och dans.
Jag hade en föreläsning där en timme i veckan och jag berättade lite om mig själv och min musikaliska resa.  Ungdomarna fick fråga om vad det ville och vi pratade om allt från dansband till sång tips. Vi gick igenom sångens hållning och andning som är A och O för bra sång framöver. Det var riktigt kul.
Under tiden var Anna en super bra Nanny som jag gärna ringer igen när det behövs :)
Andra gruppen......
Tyvärr har jag ingen bild på sista gruppen för vi glömde bort att ta kort!
Men kolla in vad Jamie charmar Anna på Music Factory :)

1 kommentar:

  1. Åh, den lille godingen :)
    Tack för dom orden och jag är gärna nanny åt Jamie igen <3
    Stor kram till er

    SvaraRadera