tisdag 20 september 2011

Otroliga ni!

Ni är helt otroliga alla människor som uppvaktar Jamie.....
Jag har sagt det förr och säger det igen.
-Han är bortskämd vår kille!
Jag är så glad över att ni tycker om Jamie och välkomnar han så fint till världen och dansbandslivet.
Mumin sked från våra dansvänner i Finland.

Häftiga tröjor från Agneta i Vitsand

Mera kläder från Agneta....

Söta overallen från Agneta i Vitsand

Se så söt Jamie är i den randiga byxdressen från Stina i Uppsala.
Jag uppskattar verkligen det ni gör för honom. Stickar, broderar eller köper något till honom. Det tar ju eran tid, och jag vet hur dyrbar just tiden är. Att ni lägger undan lite tid till just Linus och min underbara son är helt ofattbart. Jag blir så förbryllad över hur jag ska kunna tacka er ordentligt. Men jag hoppas ni förstår att vi är verkligen glada och tacksamma förstås.
Tack snälla ni för det fina ni gör för honom. 

1 kommentar:

  1. Åh vilken sötnos lille Jamie är. Känner verkligen hur jag skulle vilja hålla om honom och krama om honom. Men det får räcka med att du kramar honom från mig :-)
    Kramar till dig och Linus också
    Ulla

    SvaraRadera