onsdag 7 december 2011

Fullt ös!

Denna dag har varit så händelserik och mysig. 
Det har minst sagt varit full ös och jag känner mig näst intill redlös. Är helt utslagen i soffan där även Linus sitter och avnjuter en fotbolls match mellan Manchester United och Basel på tv. Det är tydligen på väg att skrivas historia i denna match eftersom Manchester riskerar att åka ur Champion League. Nu är det över och jag undrar lite vad som kommer att sägas i deras omklädningsrum nu.
Stackars grabbarna i laget. Ja, speciellt Rooney.
Men det spelar inte så stor roll för Linus vad jag förstår, för hans lag Arsenal som han HEJAR på är redan vidare. 

Jag är så trött så ögonen går i kors, men känner att jag vill skriva några rader ändå. För det har hänt så mycket kul. 









I förmiddags kom föräldrar gruppen som vi kallar "Knodds" hem på lite bus och fika.  
Jag slet fram lekmattan och massa roliga leksaker och vi satte alla barnen där så började genast leken. 
Jag måste säga att det var hur underbart som helst att se Jamie så glad och sprallig. Han var i sitt esse precis som de andra söta barnen. Han tyckte verkligen om att busa med sina polare. Det får vi göra om så fort som möjligt. 
Vi fika och snackade lite skit och det var hel lyckat. Jag hoppas att dom har lust att komma hit igen framöver. 

När dom åkte kom NLT (Nya Lidköpings Tidning) och filmade en liten snutt för en kalender med Lidköpings profiler till deras hemsida. Det var skojigt också så klart. 

Linus fixade till lite mat och jag passade på att umgås med Jamie, eftersom jag skulle iväg och repa med Luciorna i kyrkan vid 16 tiden. 
I morgon har jag genrep i kyrkan med gruppen och då är det sista gången jag leder dom. Det kommer att kännas konstigt sen när dom blir krönta och har konsert utan mig på söndag.
Mina änglar ska flyga ut ur boet och turnéra på egen hand nu. Det kommer att vara så vackert. 

Oj, vad det snöade ordentligt när jag åkte hem. 
Isgata så klart och man fick köra försiktigt både för halkan och sikten. Blä....... :(
Jag köpte med mig pizza hem som vi gottade oss med och det var super gott. Egentligen ska jag inte äta sådan där skräpmat, men det är så skönt att slippa göra mat när man jobbar till så sent. 
Måste börja komma igång med träning på något sätt, men det får bli efter nyår!
För i Jul ska jag "svulla" massor av god mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar