onsdag 6 november 2013

Jamie lär sig våra namn!

Här kommer att litet klipp där vi försöker lära Jamie att säga våra namn. 
En snuvig liten kille som hellre leker med sitt lego visar ändå att han kan minsann. 
Mamma Erica, blir gärna Mamma Söt! 
Pappa Linus , blir också söt.
Vilken tur att han tycker det än så länge i alla fall. 

Farmor Annette är lite svårt än, men det kommer väl med tiden. 

Mormor och morfar var här och hälsade på vid detta tillfälle så vi fick Lilleman att säga även deras namn. 
Det var ju skoj. 
Lyssna och upptäck så tjatig jag är.  :)
Jag förstod att jag skulle bli en tjatig mamma....haha. 

Jag tjatar och tjatar , men Jamie verkar inte bli irriterad i alla fall. 
Utan han fortsätter leka och är med på noterna denna gång!

Jag fullständigt älskar Lilleman och jag är så stolt över honom. 




2 kommentarer:

  1. Så söt han är och jätte duktig på att säga era namn. Förstår att du är en stolt mamma :)
    Saknar dig! skickar några kramar till dig också <3//Johanna

    SvaraRadera
  2. Söt liten snufsig kille..han har dialekten♥..
    Kram margitha på öland

    SvaraRadera