torsdag 5 december 2013

Smörkillen!

Idag har vi en mysdag riktigt ordentligt Jamie och jag. Vi slappar i soffan med datorer och sitter under täcket.
Lite snörvliga och hesa försöker vi kura oss tillsammans. 
Jamie kollar på youtube klipp och jag surfar runt. 

Vi laddar lite till i kväll då vi ska åka in till kyrkan och träffa Luciatjejerna som jag har coachat till kröningen och turnén. 
Dom ska krönas ute på Rådhustorget på söndag och sen framföra sitt vackra program i Nicolaikyrkan. 
Snacka om att jag är stolt och hedrad över denna underbara uppgift som jag fått göra i många år nu av Lions och NLT. 

Tjejerna blir mina änglar och jag menar det verkligen. 
Det är en hektisk tid för töserna , men att få sprida glädje, ljus och sång för de som behöver det mest är en otrolig uppgift. 
Dom är äkta änglar <3

Så Jamie och jag hade nästan hela gårdagen för oss själva och även idag. 
Hur härligt som helst. 
Jag tog mig tid att rensa lite i datorn igen och då hittar jag detta lilla klipp där Jamie verkligen vräker i sig smör! 

Äckligt eller gott, det får du avgöra!
Detta är från i somras när vi åkte ut till Spiken i det sköna vädret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar