söndag 15 december 2013

Varma minnen mitt i vintern!

Jag har en film skatt med minnen från när Jamie föddes fram till nu. 
Jag är väl lite av den tokiga sorten eftersom jag filmar flera gånger om dagen det som Jamie gör. 
Jag är ju så rädd att förlora honom på något sätt och då kan jag se honom med det vi hann göra på film. 
Gud, jag vet så hemskt jag tänker, men i mitt huvud far hela tiden sådana där oroliga tankar fram hela tiden. 
Varje , dag och jag lovar varje timme är det så. 
Jag veta att jag oroar mig alldeles för mycket. 
Men vilken förälder gör inte det? 

Jag älskar mina lilla Prins så mycket. Det går inte att beskriva i ord eller visa honom i känslor hur mycket kärlek han ger mig. 
Man får ju inte ha sådana tvångstankar som jag skapar om att han ska försvinna ifrån mig. men jag kommer inte ifrån dom . 
Försöker , men det går absolut inte. 

Så när jag är ute på turné och inte finns nära så tröstar jag mig själv med massor av klipp och sitter i bussen och gråter, skrattar och längtar. 
Av kärlek och av oro. Blandade känslor. 

Men alla mina klipp som endel säkert tycker är fjantiga hjälper mig på min resa. 
Jag filmar nästan allt. 

Här bjuder jag på ett mysigt klipp nr vi är i Tierp och hälsar på Mommo och Moffa! 
Vi åker en liten tur med deras husbil som Jamie älskar. 
Köper glass och stannar till vid vattnet för att plaska lite i sjön. 
Min otroliga och busiga pappa ( moffa) är för härlig. Han hoppar och plaskar trots att han är lite stel och har ont i ryggen. Han bjussar på sig själv för Jamies skull och kolla in hans sköna sil. Den är värd 10 poäng. Eller hur?

Det här är varma minnen mitt i vintern för mig. Minnen som lägger sig som bomull runt mitt hjärta. 
Sådant jag inte kan sluta kika på själv. 
Ni kommer säkert att råka ut för fler gamla klipp framöver eftersom jag försöker rensa och föra över till hårdisk ifrån datorn. Det får liksom inte plats mer!!!!! 
Då förstår ni säkert mitt fanatiska filmande. Men det är för kärlekens skull :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar