onsdag 4 juni 2014

Bilrunda!

Häromdagen åkte Jamie och jag på en liten bilrunda och letade djur att titta på. 
Lilleman och jag hade kört Linus och en arbetskamrat till deras kick off på jobbet.
Så vi hade en mysig eftermiddag på tu man hand.
När vi var på väg hem hade inte Jamie någon lust att åka direkt hem utan ville åka bil.

Ja , varför inte?
Jag älskar själv att ut och åka, och kika på olika saker är mysigt.
Det gjorde vi mycket i min familj när jag växte upp.
Ofta köpte vi glass och tog en runda.

Jamie och jag hade roligt i bilen och pratade massor.
Vi hittade både kor och får i Mellby utanför Lidköping att titta på.

Efter det åkte vi hem och sparkade boll en stund innan det var lägga för att varva ner med vällingen inför natten.
Det är så underbart att få egen tid med Jamie då det bara är vi två.
Det får vi ju varje vecka, men det är ändå så värdefullt. Att få vara ensam med honom lite då och då.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar