tisdag 13 oktober 2015

Solsemester med familjen!

Vi for till Samos över midsommarveckan i somras för att fira svärfar Peter .
Det var otroligt skönt att komma iväg och vi var 10 st från familjen som firade semester tillsammans.
Peter, Annette, pappa, Linus, Jamie, Viktor, Casper, Lovisa, Andreas och jag.

En välbehövlig vecka med familjen och vi laddade verkligen batterierna.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så har sommaren varit tuff.
Så den här resan var en fantastisk vecka med god mat, gemenskap, sol, bad , bus och lek.

För mig var det speciellt då jag så sällan annars kan få träffa mina nära och kära.
Synd bara att Sofia , Viktors fästmö inte kunde vara med denna gång.
Men det var ändå positivt varför hon inte reste med.
Hon var ju då gravid och kunde int flyga iväg med oss.

Den lilla tösen har kommit till världen nu och har hunnit bli två månader.
Jamie har alltså fått en liten ny kusin.

Min älskade pappa var ju oxå med på Samos semestern och det var ju naturligtvis underbart att få rå om och umgås med honom.

Vi fick i alla fall massor av fina minnen att bära med sig i livet.
Sånt man kan plocka fram och minnas med ett gott skratt när det kanske behövs som mest.
Ett sådant ögonblick bar ju när pappa och Peter dansade på hotellets underhållning.
Dom blev ju naturligtvis upplockade att dansa med i ring och Gud, som jag skrattade av glädje.
Grabbarna gav allt och hängde såklart med på instruktionerna i dans stegen ....på sitt sätt! :)

En hel vecka fick vi njuta av gemenskapen och solen.
Vi hittade restauranger som fantastiska och vi åt och drack med välbehag.
Träffade även en härlig familj som vi pratade och gick ut och åt med. Det är ju för härligt!
Vilka fina människor <3

Ja, resan var super nice och jag vill rikta ett STORT TACK till Peter och Anette som bjöd med oss på denna upplevelse. 
Ni är gudomliga <3 Love U <3



Flygresan till Samos
Jamie somnade en stund på flyget!
Vi badade så fort vi kom fram...
Pappa The King!

Vilka Puddingar i poolen!


Peter och pappa myser vid poolen.

Hungriga som vargar!





Min solkille!

Andreas funderar över en öl vid poolen!

Casper svalkar sig!

Jamie och Casper precis innan dom hoppar i....

Så underbara killar... <3 <3 <3

Pappa The King igen!

Vackra Lovisa fixar snygg färg och njuter av värmen....




Finaste Svärmor Annette är vacker som en dröm...




Det är kul på restaurang.. :)



Casper hugger in.....

Min underbara lill Prins

Nöjd kille som älskar Pizza!



Mamma var med oss på när håll ibland! Älskar fjärilar <3 <3 <3


Lyx jakt skulle man ha !



Jamie älskar att springa! Även i vatten...

Här bodde vi!

Lovisa är nöjd efter middagen!





Underhållning på hotellet. Då ville grabbarna sitta på första raden med farmor och farfar!

Lite färg på benen i alla fall!






Mamma var nära oss hela tiden och det är jag tacksam för!




Vilka Pumor i solstolarna!

Viktor spexar med Jamies hatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar